sobota 20. května 2017

Můj život za...

Je pro mě hodně důležité plánovat si cíle, vše si strukturalizovat a průběžně kontrolovat. Tenhle článek je snad nejdůležitější ze všech, protože si sem sepíšu všechny aktuální cíle a v průběhu času se sem budu vracet, aktualizovat a rekapitulovat, zda se mi to povedlo, nebo ne.


Za měsíc (21. 6. 2017)
Za měsíc budu mít dokončen úklid bytu. Před několika měsíci jsem přečetla knihu Zázračný úklid od Marie Kondo, nadšenkyně do minimalismu, a hned po dočtení jsem si řekla, že přesně takhle chci žít. Zbavit se všeho nepotřebného, mít pořád uklizeno a vlastnit jen věci, které mám ráda. Už jsem vyhodila asi deset pytlů odpadků, což je šílené - a ještě šílenější je, že to skoro není znát. Budu vyhazovat, třídit a organizovat dál, dokud nedospěju do stavu, kdy si budu moci s klidem říct, že už vlastním opravdu jen a pouze to, co mě těší a přináší užitek.
Jsem hodně velký lempl co se týče návštěv lékařů, takže tento měsíc si všechno vyřídím, oběhám, objednám se a podobně.
Také se chci vrátit do skauta a začít s Cenou vévody z Edinburghu - skvělá věc, určitě se o tom jednou rozepíšu víc.
Začnu se více hýbat, budu hlavně chodit každý den na procházky, pít pouze čistou vodu a pravidelně jíst. S tím souvisí to, že si začnu zapisovat do svého hubnoucího deníku od CleverMinds (mimochodem, doporučuju!)
V červnu se setkám s dominikánskými terciáři.
Začnu pravidelně číst, každý týden aspoň jednu knihu.
Do měsíce půjdu ke zpovědi (ano, jsem katolička) a začnu zase chodit pravidelně na nedělní mše.


Za dva měsíce (21.8.2017)
Budu vážit pod 130 kg - v současnosti mám asi 133 a než se naplno pustím do hubnutí, chci si dát ještě trošku času na "zotavení se" po pobytu v blázinci a zvyknutí si dodržovat doma tamnější režim. Proto mám za cíl během příštích dvou měsíců shodit jen tři kila a až pak se do toho vrhnout pořádně.
Krom toho bude dokonáno vše, co jsem nestihla pořádně v prvním měsíci - dořeším doktory, budu pokračovat v důkladném úklidu celého bytu, ale i počítače a vlastně i své mysli, budu chodit do skauta, Ceny vévody z Edinburghu, k lékařům, začnu dobrovolničit a budu se ještě adaptovat na nový životní styl.

Za půl roku (21.11.2017)
Za šest měsíců se toho dá stihnout hodně. Budu vážit 125 kilo (ano, není to moc velký cíl, ale s velkými cíli už mám zkušenosti - a rozhodně ne dobré). Už budu studovat gymnázium a denně jezdit do školy, což bude obrovská změna a bude to velmi náročné, ale obohacující. Jistě si ještě v listopadu budu pořádně zvykat.
Navíc už budu vědět, jak na tom jsem s jedním mužem, kterého miluju, ale on stále neví, jestli bude se mnou, nebo chce být kněz nebo ještě něco jiného... Je to složité a i o tom se jistě ještě někdy rozepíšu, nicméně mi slíbil, že do srpna bude jistě vědět, co chce. Zatím jsme jen velmi dobří přátelé. Od srpna buď budeme spolu, nebo nebudeme už ani přátelé a přeruším s ním veškerý kontakt (protože už takhle to skoro nedokážu snést, natož až budu vědět jistě, že nemám naději).

Za rok (21.5.2017)
Budu mít 115 kilo. Od základů změním šatník - najdu si svůj styl a vše, co budu mít za oblečení, se mi bude líbit a bude mi slušet. Už nebudu řešit problém, že nemám co na sebe a všechno v mé skříni jsou hnusné hadry, které nosím jen proto, že nic jiného nemám. Krom toho o sebe budu pořádně pečovat, naučím se líčit se, najdu vyhovující účes a celkově se budu více zajímat o svůj zevnějšek.
Budu definitivně jíst zdravě. Teď se to začnu učit, ale za rok už opravdu budu jíst úplně čistě, pravidelně, jen zdravé věci. Odnaučím se závislosti na sladkém a přejídání. Naučím se vařit zdravá a levná jídla.

Za dva roky (22.5.2018)
To už budu mít úspěšně složenou maturitu a hotové přijímačky na psychologii nebo (v horším případě) adiktologii. Budu se připravovat na nástup na vysokou. Bude to opět náročné období, ale budu se cítit dobře, protože budu vše mít pod kontrolou a budu vědět, že na to mám a zvládnu to. Krom toho budu mít méně než metrák.

Za pět let (22.5.2022)
To už budu úplně jiný člověk. Jinými slovy, stále to budu já, ale mnohem lepší. Budu na vysoké, budu mít zdravou postavu - kolem 70 kilogramů nebo ještě méně. Budu se o sebe starat, líčit se, dobře se oblékat. Budu mít přátele a koníčky, budu se věnovat věcem a lidem, co mi dělají radost - což jsem mnoho let zanedbávala a teď se o to snažím. Budu skautka a budu mít už splněnou Cenu vévody z Edinburghu. Rovněž budu mít zkoušku z angličtiny CAE.  Budu pravidelně sportovat, darovat krev, žít zdravě. Taky budu mít čekatelskou zkoušku (skautská zkouška) a kurz první pomoci od červeného kříže. A samozřejmě stále budu psát tento blog :)

2 komentáře:

  1. Páni... není malých cílů, že? Přeju hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, strašně vám fandím, ať dokážete všechno, co si přejete. Co se týče uklizení mysli, určitě zkuste jógu - klidně jenom doma s videem na youtube, to je jedno. Sama jsem měla taky určité drobné psychické problémy (oproti těm vašim to žádné nebyly) v podobě například paranoie a se vším mi jóga neskutečně pomohla. Po každé lekci se cítím naprosto odpočatě, uvolněně a často jsem i daleko produktivnější než během celého dne. Pokud vás tohle básnění nepřesvědčilo, zkuste mrknout ke mně na blog, kde jsem o tom nedávno psala (i když konkrétně o paranoii se tam nezmiňuji). Držím vám palce a těším se na další články! :)

    OdpovědětVymazat